Saturday 23 April 2011

Frågor och Svar

Namn: Inga-Märta Charlotta Bengtsson. Japp så är det! Men snart blir det Swan istället :)
Kallas för: Challe / Bargie
Stjärntecken: Skytt

Piercingar: Bara i öronen
Tatueringar: Nej, kan aldrig bestämma mig

Längd: 163 cm (om jag sträcker på mig)

Hårfärg: Blond
Motto: Gör det bästa av det du har!
Kär? Ja!!!!!!! Min underbara James som snart blir min man!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej, jag trivs så bra i vårt fina hus :)
Dricker du? Ja, vin eller cider helst

Röker du? Nej jag vägrar!

Vilket schampo använder du? Det som är på extrapris... Just nu GLISS tror jag det heter.
Vilken parfym använder du? Ingen speciell, fick en massa små prover som jag duttar på ibland.

Vad är du rädd för? Malar och zombietanter

Gillar du att tvätta? Nej.

Gillar du berg- och dalbanor? Ja men jag vill helst inte att de går upp och ner.



Senaste…

Filmen du hyrde? Det var Buried som var helkonstig och deprimerande men ändå lite fascinerande.
Filmen du köpte? Jag köpte en Top Gear film till James i julklapp

Låten du hörde: Jag själv sjöng Gullefjun eftersom det är påsk.

Låten du laddade ner? Jag är lite efter så jag laddar inte ner låtar.

Personen du ringde? James

Personen som ringde dig? Elektrikern

TV-program du såg? Mamma byter bo (Wife Swap) Lagom kul.

Person du fick sms av? Emmi



Favorit…

Låt: Just nu gillar jag att sjunga Saving all my love for you för den är en utmaning. Har ingen favorit att lyssna på direkt.
Sak att göra: Mysa med James, hänga i stallet, fnittra med kompisar, gosa med katterna, springa i skogen!
Sport att utöva: Ridning och löpning!

Dryck: Vatten och te

Kläder: Ärvda! Gillar svarta byxor med nån liten blus till jobbet.

Skor: Bekväma tack som passar till det mesta med en liten klack så jag inte tappas bort.

Bil: Har ingen favorit men är väldigt nöjd med vår SAAB



Har du någonsin…

Ljugit för någon? Inte på väldigt länge!

Varit i slagsmål? Bara med Alina när vi var små. Hon var elak.

Blivit arresterad? Hmm blev stoppad och fick böter för att jag skjutsade en kompis på cykeln en gång, mycket pinsam historia som jag kan gå in på någon annan gång.
Träffat någon från internet IRL? Ja, funnit några kompisar genom internet!


Antal…

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Alina, Emma, Mia och Madde är de jag har mest kontakt med.

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Några få, från gymnasiet och så.



Senaste…

Boken du läste? Leaving the World. Lång och lite osammanhängande tyckte jag, men rätt bra.
Personen du fick e-mail av? Tess!

Personen du fick brev av? Deborah!

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vi var och åt hos mamma och pappa förra veckan.

Saken du köpte? Kattmat och örhängen.
Vad har du gjort idag? Jobbat, sprungit, jobbat lite till, kollat tapeter.

Brukar du svära mycket? Nej ett jäklar är nog det mesta jag får till. Värre på engelska av någon anledning.

När stiger du upp på morgonen? 05:45 på vardagar och mellan 8-9 på helgen

Vad har du på dig? Svarta byxor, röd skjorta

Vad ska du göra ikväll? Deklarera, jätte kul.

Vad är du allergisk mot? Ingenting! Eller ok pälsdjur kanske då och gräs och pollen och kiwi. Suck.

Var har du ont? Höger vrist och utsidan av höger knä.

Använder du hårspray? Nej jag använder nästan aldrig några hårprodukter. Då måste man ju tvätta det!

Kan du stå på händer? Jag tror till och med jag kan gå på händer, men det var ett tag sen jag provade.

Håkan Hellström eller The Ark? Gillar båda men har ingen jätte koll. Hmm säger The Ark.

Salt eller socker? Salt. Nej socker. Nej salt. Ahh Djungelvrål och wienerbröd!

Gillar du ketchup? Nej blä!

Är du glad nu? Ja!! 4 dagar ledigt med massa kul planer och underbart väder, tjohoo!

Var du glad igår? Ja! Superkul hoppträning med ivrig häst och sen galopp på fälten!

Vad dansar du till? Jag kan dansa till det mesta. Har rytmen i kroppen och när min kropp hör musik kan jag inte riktigt kontrollera den.

Stockholm är… ? En mysig stad som jag är stolt över att ha som huvudstad men som jag nästan aldrig besöker. Är ingen storstadsmänniska.

Göteborg är… ? Supermysig stad som jag gärna skulle se mer av. Var och besökte vårt kontor där för ett tag sen men då blev det ingen tid över till sight seeing. Min bror med familh bor även utanför GBG.
Kan du sjunga? Oj.. Ja det kan jag. Jag älskar det, men förmågan att sjunga brukar lämna mig när jag vet att folk lyssnar, så det är ett privat nöje.

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

No comments:

Post a Comment