Friday 8 April 2011

Mini Cider

Hittade ett gammalt mail som jag skickade till Ciders förra ägare dagen efter vi hämtade honom.

"Allt har gått så bra med Cider, han pep som sagt lite i bilen först, men när jag tog ut honom ur boxen och hade honom i knät så var det ok. Han sov nästan hela vägen :)
När vi kom hem sprang han runt och tittade på allt i huset, och galopperade runt som en tok. Det var nog kul att ha så stora ytor att springa runt på. :) Sen åt han lite och lekte med sina nya leksaker, innan han somnade hos oss på soffan. Sen sov han i vår säng inatt och gick upp med mig imorse, han ville vara med och äta frukost och leka med mitt smink när jag sminkade mig.
När jag gick lekte han med en liten mus som vi hängt i ett snöre från taket, bredvid James som försökte sova haha :) "

Cider då till nu:




Vår lilla pojke har blivit stor!

No comments:

Post a Comment