Saturday 12 March 2011

To run or not to run

I just got back from the stables. I helped James with the kitchen downstairs for a bit. Then I planned to go for a run, but was hungry so I had some lunch. And I can't run just after eating.
Also feel very very cold, though it was spring out so put too little clothes on and am now freezing.

Should run, or tidy up, or put some washing on. But I think I'll lie down under the cover for a bit, with my book and my cats.

What are the odds I will actually go for a run today?


















Need a rest

2 comments:

  1. Vart springer i Kungsör? Finns ganska många mysiga rundor vid Mälaren samt ån, och Malmberga! Jag brukar alltid springa en massa när jag är hemma på sommaren...

    ReplyDelete
  2. Du får gärna ge mig lite tips! Jag har inte hittat så jätte många som jag tycker är lagom långa. När James tränade sprang han så himla långt, till Köping och tillbaka och så. Det passar inte riktigt mig, mellan 5-10km är lagom.
    När det inte är snö så springer jag mest på spåret i Lockmora, annars har jag en liten runda förbi apoteket, mot motorvägen och över gärdena tillbaka som jag springer nu. :)

    ReplyDelete