Thursday 7 July 2011

Day 80

I can't believe it's day 80 today! For 80 days I have exercised every day! Crazy! But only 20 days to go.

 Anyway, here is an updated picture. First picture from day 1, second picture from yesterday.

 Day 1
Day 80
(Nu då mamma?)

It might seem strange that I post pictures of my belly, and I do feel a bit silly. But however strange it seems it gives me an extra incentive to work harder.

Again - my blog, my rules.

This picture really captures how I feel after having done the exercises - haha!

1 comment:

  1. Haha ja verkligen! :) Ja det kan jag tänka mig, vore kul om du la upp lite bilder därifrån på bloggen sen. :D Precis, och det känns som att man inte har nånting att säga till om som au pair heller.. Söker alla möjliga jobb just nu, cafeer, butiker, affärer och så, men inga napp än. :( nej är inte med i någon recruitment agency än men ska ta och registrera mig! :D Japp min pojkvän är engelsk och jag har varit i England lite mer än 1,5 år (inte samma aupair familj). Har funderat på en sak - hur lärde sig James att prata svenska? Jamie har nämligen nämnt att han borde ju lära sig lite svenska och utöver de allra enklaste som jag lärt han vet jag inte hur man ska göra riktigt. :P

    ReplyDelete