Monday 28 February 2011

In Swedish

Från en gammal blogg:


2006-11-08 16:50
Idag kom jag att tänkta på nåt rätt kul som hände för ett par år sen.

Jag hade på skämt ändrat mitt mobilsvar så det lät som jag svarade.
(”hallå? hallå? hej! vänta jag hör inte riktigt vad du säger... Skoja bara, det här är mitt mobilsvar, lämna ett meddelande.. ha ha”) Det tyckte jag var kul.

En dag skulle jag ringa hem och hade inget batteri kvar på mobilen så jag lånade någon annans och knappade in mitt namn.
Helt plötsligt svarade någon - jag själv!!! Tänk er chocken man får när man hör sin egen röst svara i telefonen när man ringer hem. Jag tror jag fick en mild hjärtattack....
Tills jag fattade att det var min mobil jag råkat ringa och min telefonsvarare gick igång!

Efter det ändrade jag mitt mobilsvar.

No comments:

Post a Comment