Saturday 11 June 2011

2 Weeks!!!!!!!!

14 days left!!!!! Waaaaaaaaaa!!

Really we only have one "normal" week left, because in one week James' parents are coming over, and then we are off from the Wednesday.

I am meeting up with Sofia who is getting married on the same day as me on the Sunday!

Christin and Jens are coming over on the Tuesday.

On the Wednesday James' sister, her husband, their two children, Hannah and Barry are coming over as well, and everyone will be staying with us. 10 people in one house!

On the Thursday we are reahersing in church, I am picking up my dress, and we are dropping flowers off to Jimmy who is making the cake. We will also decorate the marquee which they are setting up on the Thursday.

Time is rushing by, before we know it we will be married!

Me and my soon to be husband!

3 comments:

  1. Weeeeeeeeiiiii so excited!

    ReplyDelete
  2. hej sötnos!! vi kommer på onsdagen den 22:a, Tror vi är framme vid tre tiden på eftermiddagen. Vet inte om jag sagt det ;) Ska bli så kul! Ni kommer väll ha fullt upp. Men vi får försöka hinna träffas så jag får öva på din brud make up. Inhandlar du grejer eller e de något du vill att jag köper. har guld eyedust som jag tror kommer bli bra men läppglans/läppstift skulle jag vilja att du väljer ut något som du vill ha (make up stores "ego" e helt underbar). Men det är så personligt. Vill du fortfarande ha lösfransar? Har en väldigt bra mascara i alla fall som jag tror kan bli fin fin ;) Oj oj snart e vi där o du blir fru Swan!! Puss o kram på dig/Christin

    ReplyDelete
  3. Hej!! Ja gud det är ju nästa vecka nu!!! Helt galet! Vi måste absolut träffas och träna, vi ska in till stan på torsdagen för att hämta min klännning osv, så då skulle det passa fint! :D Jag har köpt lösögonfransar och en läpp penna som hon hade på sminkkursen. Även en guldig ögonskugga, så vi borde kunna få ihop något bra! Jag ska bara köpa en bra foundation. Vi får testa med lösögonfransarna då, jag vill bara ha ett par st annars blir det lite "drag queen" :P Hör av er när ni kommer till V-ås!!! Ska bli så kul att ses!! :D :D puss och kram!!

    ReplyDelete